Najnovšie články

Červená šťava v surovom červenom mäse nie je krv

Červená šťava v surovom červenom mäse nie je krv

Červená šťava v surovom červenom mäse nie je krv Červená šťava, ktorá sa často zhromažďuje v baleniach s červeným mäsom nie je krv. Väčšina krvi je odstránená už počas spracovania a všetka ostatná zostáva zvyčajne obsiahnutá vo vnútri svalového tkaniva. Červená tekutina je teda zmes vody a . . .
Užitočná tabuľka - Poháre na gramy

Užitočná tabuľka - Poháre na gramy

Veľa ľudí má problém pri varení z receptov, kde sa uvádza množstvo ako tekutina, presnejšie povedané v mernej jednotke „pohár“ alebo „šálka“. Je pravda, že niektoré potraviny v pevnom (sypkom) stave sa zle merajú na poháre. Okrem toho pri meraní zašpiníte veľké množstvo pohárov. Je oveľa . . .
Poznaj svoj proteín

Poznaj svoj proteín

Proteín je jedným z troch hlavných živín. Na rozdiel od sacharidov a tukov, čo sú ďalšie dva typy živín, proteíny sú tvorené skupinou, ktorá obsahuje dusík a nazýva sa aminokyseliny. Existuje približne 20 rôznych druhov aminokyselín, ktoré sa zvyčajne vyskytujú v potravinách. Všetky z nich sú . . .

Najnovšie z fitnes

Ženy: 6 vecí, ktoré by ste nikdy nemali robiť v posilňovni

Ženy: 6 vecí, ktoré by ste nikdy nemali robiť v posilňovni

1. Rozprávať Čas v telocvični je určený na tréning a nie na sociálne vykecávanie s kámoškami. Pozdraviť priateľov, alebo spolucvičiacich je v poriadku, ale vykecávať sa 20 minút s okolo stojacími kámoškami, v najhoršom prípade s kámoškami čo sedia na strojoch a nepoužívajú ich, tak to nie. Ak si . . .
Prečo cítime bolesť po cvičení?

Prečo cítime bolesť po cvičení?

Cítili ste už niekedy bolesť po tréningu do ktorého ste vložili viac úsilia ako obvykle, alebo v ktorom ste cvičili nové cviky alebo aktivity ako obyčajne? Táto bolesť svalov sa objaví zvyčajne až na druhý deň, alebo dva dni po tréningu a môže postihnúť kohokoľvek, bez ohľadu na jeho fyzickú . . .
Buďte fit zadarmo

Buďte fit zadarmo

Tajomstvo ako sa cítiť fit zadarmo, je využiť každú príležitosť, aby ste boli aktívni. Odporúčaná úroveň fyzickej aktivity: - Deti vo veku do 5 rokov – 180 minút každý deň - Mladí ľudia (5 – 18 rokov) – 60 minút každý deň - Dospelí (19 -64 rokov) – 150 minút týždenne - Starší ľudia (65 + . . .

Najnovšie komentáre

Príspevok k článku Nebezpečný cukor

aký je váš názor na používanie, resp, porovnanie medu a sladidiel, ako je erithrytol a xylitol?

Príspevok k článku 13 najväčších klamstiev ohľadom výživy ktoré robia svet chorým a tučným

S kavou nemozem uplne suhlasit. Kava nie je az taka zdrava... je to prakticky odvar z dechtu. Kava sa vyraba uprazenim zrn, cize zdechtovanim. Zrna su najprv zlate, potom hnede a nakoniec uplne zcernaju. Potom sa zomelu a my pijeme ich vyvar. Cize obsahuje karcinogeny, a kava aj velmi zatazuje pecen. Obzvlast ludia s nabehom na rakovinu by kavu mali vylucit z jedalnicka.

Príspevok k článku Niečo o tekvici Hokkaido

Ako rezeň dobrá

Príspevok k článku 42 najlepších spôsobov, ako najrýchlejšie stratiť tuk z brucha

Áno, ale iba pre toho koňa

Príspevok k článku 42 najlepších spôsobov, ako najrýchlejšie stratiť tuk z brucha

Ahoj som lucker, mam 23 rokou.. je divne ze som na tejto sranke.. Som youtuber, radil bi som ti behavat kazdy den tak okolo veceru 4-5 km ja zvicajne davam 8-10 za 3 hod . 2) ked dobehas daj si lizicku sody bikarbony 3) pi cistu vodu. 4) oddychni si a urob tak 15 klikou, 25 brusakou. Toto opakuj kazdy den! :) Gl** **= vela stastia