Najnovšie články

Červená šťava v surovom červenom mäse nie je krv

Červená šťava v surovom červenom mäse nie je krv

Červená šťava v surovom červenom mäse nie je krv Červená šťava, ktorá sa často zhromažďuje v baleniach s červeným mäsom nie je krv. Väčšina krvi je odstránená už počas spracovania a všetka ostatná zostáva zvyčajne obsiahnutá vo vnútri svalového tkaniva. Červená tekutina je teda zmes vody a . . .
Užitočná tabuľka - Poháre na gramy

Užitočná tabuľka - Poháre na gramy

Veľa ľudí má problém pri varení z receptov, kde sa uvádza množstvo ako tekutina, presnejšie povedané v mernej jednotke „pohár“ alebo „šálka“. Je pravda, že niektoré potraviny v pevnom (sypkom) stave sa zle merajú na poháre. Okrem toho pri meraní zašpiníte veľké množstvo pohárov. Je oveľa . . .
Poznaj svoj proteín

Poznaj svoj proteín

Proteín je jedným z troch hlavných živín. Na rozdiel od sacharidov a tukov, čo sú ďalšie dva typy živín, proteíny sú tvorené skupinou, ktorá obsahuje dusík a nazýva sa aminokyseliny. Existuje približne 20 rôznych druhov aminokyselín, ktoré sa zvyčajne vyskytujú v potravinách. Všetky z nich sú . . .

Najnovšie z fitnes

Ženy: 6 vecí, ktoré by ste nikdy nemali robiť v posilňovni

Ženy: 6 vecí, ktoré by ste nikdy nemali robiť v posilňovni

1. Rozprávať Čas v telocvični je určený na tréning a nie na sociálne vykecávanie s kámoškami. Pozdraviť priateľov, alebo spolucvičiacich je v poriadku, ale vykecávať sa 20 minút s okolo stojacími kámoškami, v najhoršom prípade s kámoškami čo sedia na strojoch a nepoužívajú ich, tak to nie. Ak si . . .
Prečo cítime bolesť po cvičení?

Prečo cítime bolesť po cvičení?

Cítili ste už niekedy bolesť po tréningu do ktorého ste vložili viac úsilia ako obvykle, alebo v ktorom ste cvičili nové cviky alebo aktivity ako obyčajne? Táto bolesť svalov sa objaví zvyčajne až na druhý deň, alebo dva dni po tréningu a môže postihnúť kohokoľvek, bez ohľadu na jeho fyzickú . . .
Buďte fit zadarmo

Buďte fit zadarmo

Tajomstvo ako sa cítiť fit zadarmo, je využiť každú príležitosť, aby ste boli aktívni. Odporúčaná úroveň fyzickej aktivity: - Deti vo veku do 5 rokov – 180 minút každý deň - Mladí ľudia (5 – 18 rokov) – 60 minút každý deň - Dospelí (19 -64 rokov) – 150 minút týždenne - Starší ľudia (65 + . . .

Najnovšie komentáre

Príspevok k článku Čo je brezový cukor (xylitol)

"Pretože xylitol sa odlišuje od cukru svojím molekulovým zložením, nemá všetky vlastnosti cukru. Napríklad xylitol nekryštalizuje, takže sa nemôže používať na výrobu tvrdých cukríkov. Kvasnice ho nedokážu metabolizovať, preto sa xylitol nedá používať pri pečení chleba a iných kvasených výrobkov. " Takze na víno urcite nie. Sirupy a dzemy v pohode.

Príspevok k článku Čo je brezový cukor (xylitol)

Dobrý deň, prosím Vás, je možné používať ho na výrobu lekvárov, resp. džemov, sirupov či vína?

Príspevok k receptu Grilovaný tuniak s cuketovými špagetami a bazalkovým pestom

Mňam, toto bolo fajnové

Príspevok k článku Granátové jablko a jeho zdravotné výhody

granatove jablkom a využitie jeho šupky

Príspevok k článku Nebezpečný cukor

aký je váš názor na používanie, resp, porovnanie medu a sladidiel, ako je erithrytol a xylitol?